«...виховання в широкому розумінні – це багатогранний процес постійного духовного збагачення й оновлення і тих, кого виховують, і тих, хто виховує»
                                                                                 
Василь Сухомлинський

 Питаннями методичної служби в дошкільному закладі займається вихователь–методист Денисенко Вікторія Миколаївна

 

Професійне кредо: Доброзичливість, принциповість, відповідальність.

  Що це: методична служба? 
Кому і для чого вона потрібна в дошкільному закладі?

         Перш за все - вихователю. Сьогодні педагог повинен працювати з дітьми сучасно, а це означає: професійно, науково обґрунтовано, цілеспрямовано, цікаво, враховуючи індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи сучасні технології,інтерактивні методи та прийоми, спираючись на гуманістичні принципи та високу моральність.

 

Методична служба в роботі з педагогічними працівниками спрямовує свої зусилля на:

  • вивчення рівня професійної готовності довиховання та навчання дітей дошкільного віку;
  • забезпечення умов для професійного та морального зростання;
  • створення професійного інформаційного та освітньо-методичного середовища;
  • впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій у дошкіллі;
  • інформаційно-методичну підтримку нових форм, методів і засобів навчання й виховання дітей та апробація їх в практичній діяльності;
  • опрацювання елементів освітніх технологій та розроблення їх авторських модифікацій, адаптованих до конкретних умов;
  • удосконалення самоосвітньої роботи;
  • вивчення, узагальнення та популяризацію передового педагогічного досвіду;
  • виявлення творчих та обдарованих педагогів, допомога їм у професійному зростанні;
  • надання консультативної допомоги.

      По друге - батькам, які зацікавленні в організації освітньо – виховної роботи з їх дітьми, хочуть бути активними учасниками життя в дошкільному закладі і мають для цього бажання та час

Для батьків методична служба готова:

  • надати консультації щодо виховання та розвитку їх малюка;
  • порадити оптимальні шляхи виховання;
  • відповісти на запитання з організації цікавого та повчального відпочинку для дошкільнят. 

     По третє – всім небайдужим громадянам, які невпинно працюють для духовно–морального зростання нашої громади та її маленьких громадян.

 

Вас ми запрошуємо!

                                 - давайте спілкуватися

                                 - створювати спільні проекти

                                 - проводити зустрічі та виступи

Методична робота в дошкільному закладі 

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться

за такими основними напрямками:

1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми). 2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльнності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення.

3. Узагалення досвіду та його вдосконалення.

 

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

  • отримання знань педагогами
  • вміння їх реалізувати на практиці
  • наявність результативності в педагогічній роботі  створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів 

забезпечують такі форми методичної роботи: 

- Система навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;

- Tворчі групи;

- Семінари-практикуми;

- Колективні перегляди занять;

- Школа молодого вихователя "Наставник молодим";

- Консультації.

 

Професій цікавих багато. 

Покликання нам долею дано!

 

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ДНЗ  
НА 2023 – 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
 

1. Вдосконалити систему організації дистанційної  освітньої діяльності дітей дошкільного віку.

2. Продовжувати формувати в дітей грамотне українське мовлення через заохочення дітей  до користування книгами.

3. Продовжувати формувати соціально-громадянську компетентність дітей дошкільного віку для зміцнення національної ідентичності дітей, як основи, яка виховує справжній патріотизм: сприяє формуванню у дітей позитивного образу своєї країни, утверджує активні позиції громадянина своєї країни, виховує ціннісне ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури.

4. Забезпечити психологічну безпеку та емоційне благополуччя учасників освітнього процесу.

 

КАРТКА

впровадження  педагогічних інновацій у практику роботи

Назва педагогічної технології

Автори

Особливості впровадження (повне, часткове)

П.І.Б

того, хто впроваджує

1.

STREAM-освіта або стежинки у Всесвіт

           

часткове

ГавриленкоТ.М.

Дмитренко Л.І.

2.

Використання блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера

Дьєнеш

Кюїзенер

 

часткове

Муха В.Д.

Рибачева О.Л.

3.

Мнемотехнологія

 

К.Крутій

часткове

Бачек В.С.

4.

Навчання дітей ранньому читанню

Л.Шелестової

повне

Гавриленко Т.М.

5.

Коректурні таблиці

Н.Гавриш

повне

Дмиренко Л.І.

6.

Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку

Н.Гавриш,

О. Саприкіна,

О. Пометун

часткове

Слиська Н.І.

7.

ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких задач)

Г. Альтшуллер

часткове

Лагута Л.А.

8.

Технологія "Логіки Світу" для розвитку логічного мислення дошкільників

І. Стеценко

часткове

Журавель А.М.

9.

Фітболгімнастика

 

повне

Федоренко Л.І.

10.

Використання інтелектуальних карт 

 

повне

Басанець О.В.

11.

Технологія логоритміки для розвитку мовлення дошкільнят

 

часткове

Хіль Н.М.