Наш дошкільний заклад дає можливість 
розквітнути талантам кожної дитини

 Зважаючи на те, що варіативна складова освітньої діяльності дошкільного навчального закладу може бути розширена іншими видами дитячої діяльності відповідно до індивідуальних інтересів і побажань батьків, наявних умов розвитку дошкільників, в дитячому садку організована додаткова гурткова робота: 

      

 

Гурток

Керівник гуртка

1

«Дослідничок»

Муха В.Д.

2

«Фітбол гімнастика»»

Федоренко Л.І..

3

«Музичний оркестр»

Коваленко О.В..

4

«Серветкова фантазія»

Лагута Л.А.

5

«Кольорові долоньки»

Дмитренко Л.І.

6

«Паперові фантазії»

Хіль Н.М.

7

«Хореографічний»

Трунова М.Д.

 

 Всі організовані в ЗДО гуртки мають плани роботи,  де визначені мета, завдання та етапи роботи . За основу складання плану взято рекомендовані програми гуртків схвалені СОІППО.

 

"Дослідничок"

гурток природничо-дослідницького спрямування

 

  Діти дошкільного віку є допитливими дослідниками навколишнього світу. Перед ними розкривається неосяжний, різнобарвний, цікавий світ речей та предметів, людей і тварин, таємничих, надто привабливих подій і явищ.      Малята про все хочуть дізнатися, зрозуміти, перевірити.


 

 

Комплексна навчально-виховна програма гуртка "Музичний оркестр" рекомендується як варіативна частина змісту роботи з дітьми старшого дошкільного віку у музичній діяльності за інтересами. 

 

 "Музичний оркестр"

гурток художньо-естетичного спрямування

 

    Дошкільнята мають можливість активно розвивати музичні здібності та навчатися грати, виконувати в оркестрі українські народні мелодії та деякі класичні твори.

 

 

 

 

"Серветкова фантазія"

гурток художньо-естетичного спрямування

 

 

 

 

"Паперові фантазії"

гурток художньо-естетичного спрямування

 

 

"Фітбол-гімнастика"

гурток фізкультурно-оздоровчого спрямування

Умовами цілісного розвитку дитини є викорис­тання в дошкільному навчальному закладі здоров'язберігаючих та здоров'яформуючих техно­логій, які реалізуються комплексно через оптимізацію рухово­го режиму, системного підходу до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я. Однією з таких технологій є фітбол-гімнастика.

Фітбол-гімнастика в дошкільному навчальному закладі є потужним комплексним засобом оздоровчого, освітнього та виховного впливу на розвиток особистості дитини.